tisdag 3 maj 2016

Nyaste nytt från Arlanda!!

För en del  som läser min blogg kan det vara störande att jag skriver om mina resor hit och resor dit  och planeringar av resor osv... lite i den här stilen " hon ork hålla på och skriv om sina resor hela tiden"!!! Men ni skall komma ihåg att detta är i första hand typ en dagbok åt mig själv och här skriver jag precis om vad jag vill  som jag sen  kan gå igenom när jag vill och se vad härligt  jag varit med om,  det är också en så kallad öppen dagbok som jag delar med alla och att min blogg hör egentligen till kategori Resebloggar...och i detta skede borde en stor del veta att min största hobby är resor till platser där jag får tanka sol och värme...så  en liten påminnelse.. resor är det dominerande skriv ämne på denna blogg men försöker ha lite varierande inlägg som passar alla som tycker om att vara in och läsa min blogg.Tycker man att det blir för mycket  om resor så kan jag tipsa att det finns en massa härliga bloggar som ni hittar på google och som kanske just passar ert intresse...ex matbloggar,inredningsbloggar,pysselbloggar osv

Jag gillar att fixa och trixa med mina foton och försöker göra bloggen just i min stil och så som jag vill ha den för  att i något skede skall jag printa ut allt och göra en dagbok åt mig själv av allt jag skrivit och nångång långt i framtiden sitta och bläddra igenom alla sidor och tänka ....nej fasen nog hade jag ett super roligt och innehållsrikt liv och tänk vad massor jag fått se och uppleva.

Resan började i morse Åbo -Helsingfors- Stockholm  ochsitter nu på Arlanda och väntar på take off till LAX och NU  blir det USA för hela slanten om ni sen vill eller inte ;)
Mikko och kidzen flög direkt Åbo-Stockholm och dom har redan flygit och kommer att landa 4 timmar före mig...det var verkligen ett fynd han gjorde...super bra flygtid och superbra pris...han börjar lära sig.
Som sagt varför vi reser med olika flygbolag var att från första början skulle jag åka ensam och bokade min resa redan i sept/okt....och Mikko bokade deras resa riktigt nu här i mars/april.


Första resan till Usa med nytt efternamn ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar