fredag 7 oktober 2016

Bollar och nissar

Det var inte alls länge sedan jag som jag såg i affärerna massor med granna belysningar som hänger där i väntan på julen .Men förra veckan då jag gick in i en affär så mötte min blick detta...oh my god!!

Neej inte redan tänkte jag.Nog kan dom väl lite vänta med julpynten vi är ju bara i början av oktober.
Men måste erkänna att om där skulle ha varit något som lockade mig så skulle jag nog ha köpt färdigt redan....för det var en gång som dom hade så små söta tomtar men så tänkte jag att inte ids jag ännu köpa .....med den påföljden att jag blev utan mina små söta tomtar .Dom vr slutsålda då jag skulle komma och köpa dom!

Sen älskar jag ju då det blir julrea på alla julsaker efter julen...då vaknar jag upp och köper för en billig peng.Har massor med mysiga saker som jag hittade i fjol som jag väntar att få pynta vårt hem med .
Men som jag sagt ...vi tar Halloween först.

Vad tycker ni då man i början av oktober möts av julbollar och tomtenissar??






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar