torsdag 27 oktober 2016

Jag har blivit beroende.

Äntligen back home med ett internet som fungerar och massor med inlägg som väntar att få ploppa upp på min blogg. 
Jag älskar att surffa runt på datan och i synnerhet då jag är på jobb och inte har något att göra efter arbete slutat så är det så avkopplande och ligga i hytten och kolla resor,pyssel,läsa bloggar m.m och då nätet är så trögt att jag får vänta och vänta på att det kopplas och då det äntligen kopplats så bryts det.Inte roligt.


Det som också är så trist är att jag inte kan uppdater min blogg i den takt jag vill ...försöker ju att helst varje dag få in ett inlägg.Det finns dagar som ibland jag inte hinner få in något  på bloggen men helst försöker jag dagligen uppdatera...nu blev det ju hela vecjan jag var på jobb oskrivet i bloggen pga av att jag inte kom in på nätet.


Funderade om jag skulle gå till Sonera och kolla upp om dom skulle ha någon bra ide så att jag skulle få nätet att fungera lika snabbt på jobb som då jag är hemma.

I alla fall all ni kära läsare runtom i världen ....hoppas ni inte är alltför beskvikna att ibland inläggen kan bli lite få ....skall försöka hitta en lösning så jag kan blogga aktivt var jag än är.
Sen kanske det finns dom som tycker det är skönt att det inte varje dag dyker upp på min Fb sida mina blogg inlägg.

Hur som helst ...jag verkligen tycker om att skriva blogg och det känns så tomt dom dagarna det blir oskrivet men nu skall jag ösa på med massa inlägg.Känner att jag bllivit beroende att få sitta ner och skriva blogg ..en Super kul grej!!
Ja hör ni ...snart är den här filuren också tillbaka,Fy fan säger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar