onsdag 5 oktober 2016

Mycket smörigt!!

Det här inlägget kommer att bli  så smörigt och pluttenutt som det bara kan bli...min man fyller nämligen år och jag är på jobb så vill på detta vis gratulera han.

Skulle fast kunna lägga in hur mycket fina texter och bilder här åt honom för så mycket älskar jag denna man.Han är nog verkligen min själsfrende.
Ställer upp i vått och torrt,tar mig lugn ner på jorden då jag börjar ånga på och gå på högvarv och så säger han lugnt "Nyt Lissulla on sokeri alhaalla " ( nu har Lissu sockret lågt) och så börjar vi gapskratta båda två.

Han är lugn som en filbunke och världens snällaste människa....han kan nog inte göra någon illa.
Så nog kan man säga att jag vunnit på Lotto då jag fått Mikko som min man.

Hoppas du hade en bra födelsedag ( som gick i arbetetstecken) men vi firar sen då jag kommer hem med tårta,presant och att få vara tillsammans.

           Puss & Kram till dig Mikko från mig.







I´m lucky :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar