söndag 2 oktober 2016

En liten början.

Nu får det vara regn och rusk,blåsa och vina i knutarna för nu är jag laddad med massor av projekt.
Hamapärlorna och strykjärnet har varit i full gång hela dagen...oj vad roligt vi haft.
Sen var jag och inhandlade lite saker för kommande projekt .....älskar pysselaffärer....skulle kunna spendera en hel dag där oj vad det ploppar upp tips och ideer då man står mitt i hela härligheten.Nu har jag en liten början i mitt pysselskåp...fyller upp det sakta men säkert inför hösten.
 
 
 
 


Kommer nog att visa här på blogen  nu och då vad jag har på gång.Ni får faktiskt stå ut med lite Hama pärlor ännu i nästa inlägg..måste visa vad Jaromir och jag fixade för roligt.

Sen fortsatte jag med mina spöken och så köpte jag självlysande Hama pärlor och hänge tre självlysande spöken i lampan i  Jaromirs rum...han var verkligen glad.Skall också laga åt Michelle likadana....verkligen skojiga...rekomenderar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar