fredag 18 november 2016

Bon Jovi förbi näsan!!!

Idag har jag suttit och lyssnat på ett av mitt favoritband som jag gillat ända sen ungdomen...tadaaa BON JOVI!!
Har en hel del av deras skivor i mitt arkiv...och varit på deras konser tre gånger.
Det var så nära att jag också skulle ha kunnat se deras konsert i Los Angeles men kom ett par dagar senare dit och det gick inte att ändra min flygbiljett.Synd att jag inte kollade upp det tidigare.....och nu går det förbi näsan igen deras Usa turne "This house is not for sale tour".

Vi kommer att vara i Florida just som dom kommer att ha konser där.....men dagen före deras konsert så kommer vi gå ombord på Harmony of the seas så igen var det så HÄR nära att jag kunde se deras konsert i Usa....och det skulle ha passat så bra för min kompis  med familj bor inte långt från ishallen där konserten är.
Sen har dom ju också i Las Vegas och i Californien men dom datumarna passar inte mig.
På tal om Las Vegas så har dom jätte bra artister där som ger konserer

Nu är det att hoppas att BJ också gör en Europaturne och dyker upp i Finland eller Sverige.Då skall jag absolut gå och se deras konsert.

Hur är det med er läsare..gillar ni gå på konserter??Alltså jag bara älskar konserer... att få sjunga och digga till artister som jag gillar....blir på så bra humör!!

Nu har det inte  varit nån speciell favorit här i Finland som jag skulle ha velat gå och lyssna på ....en konser som harmade att jag inte kunde gå på för något år sedan var PINK. henne skulle jag villa se live.


Gillar deras logo.



Why not ;)

Har nästan alla deras skivor...3st fattas!!!

Vi är i Florida just då men skall samma dag på kryssning som dom har konsert...annars skulle jag absolut ha gott på deras konsert.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar