tisdag 15 november 2016

Over & out !!!

Det  är nog jäkligt roligt att jobba men nog är det super roligt att komma hem till "hem ljuva hem".
Se att dom saknat mig och att få mysa i sitt egna mysiga hem.

I made it!!!!







Så var då mitt tvåveckorsarbetspass över och ännu vid liv...men om jag skall vara ärlig så skulle jag nog ha orkat jobba en vecka till...men det skulle inte varit roligt för dom där hemma och sen tror jag det är så att det ett visst antal timmar i ett sträck.
Nu blev det på två veckor 145 (tror det skall vara 147)  arbetstimmar....så ni kan förstå att man inte hinner så mycket mera än jobba,äta och sova.
Jag hade faktiskt en ledig kväll då jag slutade kl 20 och då unnade jag mig en SPA kväll ..avkopplande och härligt.

Igår då jag kom hem blev bastukväll och byte av lakan och nu fick mina jullakan äran att pryda sängen.Jag har några olika lakan som jag använder till julen och nu inför lillajul så fick det bli dom vit/rödrutiga.

Idag har dagen gått till att vara på föräldrar/barn disskussion med J där det diskuters hur höstterminen varit,sen har bykmaskinen surrat,sen har jag sovit en lång skön dagstupplur och nu sitter jag och planerar inför morrondagen för då skall jag börja lite smått julpynta.
Vi skall fira lite lillajul här hemma på lördag för jag kommer att jobba sen då det är rktiga lillajul.

Ha det gott alla....och vet ni vad det börjar verkligen synas jul lite överallt var man än rör sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar