tisdag 29 november 2016

Härliga e-mail.

Förr fick man härliga vykort i postlådan....nu får man härliga e post meddelanden i sin inbox på datan .
Ja hör ni ni alla läsaren som väntat på ett nytt inlägg.
Är vid liv fast det varit fartfyllt här på jobb sen har det också varit gungigt här på jobb efter en ordentlig höst/vinter storm som drog över här.Det var nog rätt så mäktiga vågor som vi fick gunga i ....tyvärr inte dokumenterat för jag for aldrig ut på deck för det blåste så tusan.

Sen har jag nästan varje dag blivit påmind med mysiga e post meddelande att resan närmar sig....jepp nu börjar det verkligen kännas att resan väntar bakom hörnet.
På lördag äntligen back in Vegas.

Har en arbetskompis som reser mycket och jösses hur vi är ute och " reser" varje dag.Alltså det är så roligt och prata resor med nån som har resande till en lika  stor passion i livet som jag.Vi ger varann massor med härliga tips och ideer.
Han får ofta höra  "oj vad du reser mycket" lika som också jag får höra....men det är en stor hobby /passion i våra liv och till sådant hittar man alltid pengar fast man sen skulle leva på vatten och knäckebröd ett tag framåt...och som vi kom underfun med...vi skulle kunna resa ännu mer än vad vi gör med andra ord fast varje månad.
Han skall nu åka ända till landet Downunder (Australien ) och fira jul och nyår..lyckost.Dit skall jag nog också nångång på nytt,gillar Australien.

Nu skall jag ännu resa några resor med Viking Grace och sen byter jag till Norwegian och fortsätter resa med dom.


Härlig epost...

...och mera post kommer det till inboxen.

Vad står det på magneten..vart va det nu som jag skulle ;)





Min motivationsmagnet som jag köpte förra gången i Vegas.....som gör mig lycklig och galen :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar