söndag 6 november 2016

Två rivaler!!

Till mångas lycka så har det varit lugnt angående mina USA skriverier så därför tänkte jag att det får bli några rader Usa nu ......nämligen Presidentavalet i Usa.
Inte många dagar kvar så vet vi vem som kommer att styra landet några år framåt.

Skulle jag ha möjlighet att rösta så skulle min röst gå till Hillary Clinton.Har  inte så intensivt följt med alla debatter och allt vad som sägs/skrivs i tidningarna....men det går ju inte att undgå att det är presidentval i Usa.Det är ju varje dag nedräkning till dagen med stort D....nu ändast 2 dagar kvar...så vi alla vet!!

Tänk om det skulle vara lika stort då vi har presidentval att hela världen vet vad det är på gång i Finland.

I alla fall skall  det nog bli lite spännande att se vem som får  äran att titulera sig som President och om det blir Trump så undrar jag nog verkligen hur han kommer kunna sköta sitt jobb....så jag säger som sagt Nej tack till Trump!!!

Det blir väl en mur runt hela landet om Trump blir president och sen har ingen något dit mer att göra.

Till mina vänner i Usa så vill jag önska lycka till i presidentvals yran....som dom säger därborta "God bless America"

Tack och go natt från mig.

Lägg till bildtext
Lägg till bildtext

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar