onsdag 9 november 2016

Clownen tog segern!!

Det är redan fullt i mitt lilla hjärnkontor men skall nog på någotvis försöka få dit inskuffat nyheten att Trump är nu Usa`s president.
Jaaa what can I say....nå nog måste jag väl vara så artig och säga Grattis till nya presidenten oberoende om jag vill eller inte!!!

Tänker på mina vänner i Usa ...har ännu inte hunnit diskutera resultatet med dom....men nog skall det bli intressant och höra deras åsikt.
Vi måste väl ge honom en chans....sen får vi väl se .....bära eller brista!!

Skall bli spännande att se då vi anländer Usa hur mycket reklam och diskussioner det är om deras nya president...vem vet kanske jag kommer hem med en t-shirt och keps från Las Vegas med texten "Let´s make America great again" som Trump har haft som sin slogan.

Får ju hoppas nu att då så många vill flytta från Usa till Canada att vi från Finland skulle få lättare att flytta till Usa då det börjar minska med befolkningen där ...hahaha!
Visst fan skulle jag flytta dit fast Trump är president....solen lyser ändå över Californien oberoende vem som regerar i Usa.

Ja gott folk och blogg världen.....hur reagerade ni i morse då ni såg nyheten att  clownen blev president??
Denna filur är president i Usa och detta är i verkligheten....

Denna filur är president i Finland men som tur så är det bara på film :)
Om ni får tiden lång så kan ni ju öva skuggbilder ;)

Viktigt att få frrisyren fixad innan han tog emot gratulationerna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar