söndag 23 augusti 2015

Allsång på .....

...bloggen!!!Nu mina vänner så söker ni denna låt ,volymen på fullt och börjar sjunga och dansa....HAKUNA MATATA!!!
Alltså nu känner jag att jag börjar blir frisk ,en super fin dag framför med värmebölja och sol.....livet är ju toppen.
Hoppas ni hör mig ..I shout out loud HAAAAKUUNAAA MAAATATAAAA  (alla med och sjunga).....det är ord som är bra
                        Hakuna matata det gör att JAG (man ) blir glad
                        Finns inga bekymmer man är lycklig var dag
                        Är en härlig fri-filosofi
                       .....Hakuna matata!!!!!!


Min vänner njut och var lyckliga varje dag....alla har vi dåliga dagar ....men då sådana dagar kommer då försöker vi minnas dom härliga och så sjunger vi fullt HAKUNA MATATAAAAAAA!!  



                           *****Kram till er alla*****
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar