måndag 31 augusti 2015

En dag av sorg!!

Det har varit en tung arbetsdag...mina tankar har hela dagen gått till min kära arbetskompis M som natten till igår miste sin 16 åriga dotter i en tragisk olycka i Helsingfors (många har säkert läst om den på Iltasanomat).
Jag vill ge henne och hennes familj en stor varm kram..tänker på er i den stora sorgen!!
Igen en gång har jag fått bevis på  hur skör tråden är...den kan brista då  man minst anar.
I mitt förra inlägg som handlade om kaos i vardagen så är det en liten bagatell jämfört med en tragedi som denna!!
Igen en gång skall vi påminna oss själva....njut av livet lev fullt ut ,älska varandra,krama varandra ..ja gör allt ni kan och vill ...för det kan snabbare än man tror vara för sent!!
Vill med detta inlägg också ge en varm kram till er alla som mist en nära anhörig....vi är bara till låns här så kom ihåg ge varandra en extra kram då din läst detta ....man vet inte när kramen är den sista!!!!
Med klump i magen och tårar som rinner så skall jag försöka få tag i sömnen!!
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar