måndag 17 augusti 2015

Ut och slita tossorna!!

Oj om jag ändå skulle få den riktiga motivationen och fast börja gå en liten runda på min lediga vecka och också här på min arbetsvecka ut och gå en liten länk på deck.
Var här om dan med med allas vår egen " Viking Grace PT Laila" ut på deck och gjorde en massa bra övningar som gjorde susen för kroppen....men det borde ju göras oftare och inte typ en gång och sen paus på ett par månader.
När man tänker hur lyx vi har det att kunna jumppa utomhus till en vy av blått hav,blå himmel och en mega fin skärgård.
Men men tar det lite så här på talang nu vad som gäller mortion....jumppar då det känns okej och vill jag inte jummpa så är det ingen fara.. kanske känslan kommer nångång att nu vill jag jumppa mera.
Jag är i startgroparna för dagens jumppa pass!!

Kolla vilka fina vyer vi har då vi joggar runt på deck!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar