måndag 10 augusti 2015

Den röda tråden!!

Det börjar dra ihop sig till kräftkalas.Många har redan hunnit äta kräftor och firat i goa vänners lag....en del har det ännu framför (som jag)
Älskar att ordna fester och brukar ordna kräftparty i stugan och sen brukar vi också ha familje kräftkalas hemma.
Det är så mysigt att ordna kräftparty ....det röda färgtema och massor med ljus piggar upp dom mörka augusti/september kvällarna!
Ser att det redan är mycket kräft tema i affärena och jag blev redan sugen att vi skulle ha ätit lite kräftor detta veckoslut....men kanske det blir nästa gång jag är ledig.
Såg  för ett tag sen på en av min väns status på facebook en bild på ett kräftparty som hon skall gå på och jag blev eld och lågor ...började snurra på det röda garn nystanet och den röda tråden blev bara längre och längre....mina planer blev bara större och större ...tills jag skrev åt henne att jag också vill komma med på kräftparty.
Fick till svar att jag absolut är välkommen och nu har hon fixat en plats åt mig också.
Härligt med vänner!!
Men det är ännu ett litet tag till det partyt så tror som sagt att jag tjuvstartar och ordnar ett kräftparty med familyn  först.
P om du läser detta inlägg så ser jag fram emot att träffas...skall bli super roligt!!!
Där ser ni ....när man börjar snurra på nystanet så vet man inte hur det skall sluta....härligt med röda trådar!!!!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar