måndag 4 januari 2016

Allure of the Seas #4

I detta inlägg skall jag skriva om Boardwalk i aktern på fartyget  där den fina, hand gjorda karusellen finns och där också den fina Aqua teatern finns,där finns två klätterväggar, hamburgerbar ,resstauranger,godisaffär,hotdogbar m.m
Denna plats är under öppen himmel så det är såhärligt att sitta där och se på vattenshower under stjärnklar himmel i ljummen tropisk luft...me like very much !!!På en del foton kan ni se att det ser rätt så vått ut för det kom ibland ordentliga regnskurar.
Denna gång var jag inte och åkte karusell men förra gången då kidzen var med åkte vi flitigt :)
Oj oj vad jag/vi längtar tillbaka...härligt med en själsfrende (min man) som är lika restokig som jag och vi kan prata minnen från våra resor och tillsammans drömma om nya äventyr.
Han hade sett nån reklam där dom gör en tre månaderskryssning  jorden runt och då jag pratade med honom så sa han..."det skulle va roligt...ska vi göra det nångång"...va tror ni jag svarade .. "klart vi ska göra det" ..om man ändå hade mera tid och pengar....vi skulle absolut  inte få tiden lång!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar