söndag 31 januari 2016

Otålig.

Jo det kan man säga att jag är....otålig som ett litet barn.
När du vet att det finns en presant som du längtar jätte mycket efter men att du inte får öppna paketet före ett visst datum...vänte tiden är lång,jag skulle villa slita i dom fina sidenbanden och höra prasslande av  papper då jag med ivrighet öppnar just MIN presant.
Tyvärr måste jag vara otålig ännu och nu vet jag verkligen hur det lilla barnet känner sig som väntar på sin födelsedag och att få öppna just sin favorit presant  som dom önskat sig.
Väntar också otåligt på att få komma hem till familjen...en arbetsdag kvar så är denna arbetsvecka över....det var en lite annorlunda arbetsveckan för Grace var i Nådendal på  dock..så två arbetsdagar spenderade jag med att storsstäda.
Blogginläggen är tyvärr lite glesa den veckan jag är på jobb för ibland är nätet så trögt att jag inte får upp några sidor....trist då det  strular för ibland är jag så sugen att skriva av mig och nuop ingen nätkontakt.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar