lördag 9 januari 2016

Prinsessan Viktoria och jag....

.....har lika klänningar.Visst får man leka prinsessa fast man är vuxen!!!Nu tror ni nog att  "Sette" har blivit riktigt galen....vad då blivit ...jag har väl alltid varit galen...gjort så som jag vill och haft ett så otroligt spännande liv och fått uppleva massor :) Min livetsbok är fylld med så mycket härliga/häftiga minnen som jag sett och fått uppleva runtom i världen .....men en sak som jag ännu inte provat  på är hur det känns att vara prisessa!!Ni som känner mig vet att jag älskar glitter,glamour,bling bling ....men jag kan också gå runt med mysdress,sätta mig på utedasset då vi är i stugan osv
Nu funderar ni säkert att va fan håller jag på med....jo jag har köpt en prinsessklänning ..så nu kommer jag prova lite på det kungliga glamouret!!
Nu vill ni säkert veta vad för speciell prinsess klänning jag köpt.
Skrev tidigare om en bild jag såg av prinsessan Viktoria i en så superfin bling bling klänning i en härlig blå färg och jag bara blev sååå förtjust i klänningen....och vet ni vad...jo nu är jag ägare till en likadan klänning!!Nu har jag ju inte lika fina kungliga uppdrag som henne så den kommer säkert inte användas alltför ofta....så ni som har planer på att  ordna fester skicka gärna inbjudan åt mig...har klänning färdigt ....om inte  så kommer den kanske till användning då jag skall fira min födlare och nästa gång vi åker på kryssning så kommer den absolut passa perfekt på Formal dining ...men tills dess kräver det att jag kämpar med lite kilon som sitter runt midjan för att få klänningen att sitta fint :)Men det är lättare sagt än gjort....A där borta i Florida om du läser detta skall du veta att det inte alls går så bra som jag trodde ;)

Det var en sann saga om min nya prinsessklänning !!!





Mina fina örhängen som jag skall ha till klänningen ;)
Såg denna bild och visste att den klänningen vill jag ha !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar