fredag 1 januari 2016

Nyår ombord på Grace.

Bloggen har gått lite trögt pga av att jag nu är tillbaka på jobb efter semestern och nätet har varit trögt....men nu verkar jag få iväg min nyårshälsning.Bättre sent än aldrig.Nyåret gick i arbetets tecken och här led vi ingen nöd...vi skålade in det nya året i messen med alkoholfritt och lite salt tilltugg (kräftor,räkor,små toast) som avslutades med en supergo efterätt.
Raketer såg jag inte i år för vi var ute på havet men fotade vår färgranna ,superfina aula....så med dessa bilder önskar jag er alla ett gott nytt 2016.
Själv har jag haft många fina år och njuter av allt som jag fått vara med om under alla dessa år.....och blickar redan framåt mot 2016 som kommer att ha massor med härliga saker att erbjuda.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar