måndag 18 januari 2016

Inget är omöjligt!!

Vill tacka JÄTTE mycket till alla inblandade som gjorde det möjligt för mig att prova på något helt nytt och som jag verkligen gillade....nämligen fick prya 4 dagar i Info ombord på Grace..me like so much.
Det var precis min grej ..älskar att vara bland med människor (det vet nog dom flesta) vet själv att jag är bra på kundservice,tycker om att träffa arbetskompisar från olika avdelningar,är mycket motiverad när det gäller nya saker och vill lära mig till 100%.
Känns så roligt för en själv när man får lära sig nya saker och ser att ....yess att jag klarade detta också.
Så inget är omöjligt finns vilja och arbetsmoral så kommer man nog långt och själv har jag alltid tyckt om att jobba mycket och alltid tackat ja om jag fått möjlighet att prova något nytt.
Ännu en gång tack tack tack och hoppas vi ses i Info igen nåttag :)
Som sagt det har varit en intesiv arbetsvecka och nätet har som sagt varit trögt så det har varit lite gläst med inlägg på  bloggen....men idag blir jag ledig och har tid på min lediga vecka att blogga i massor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar