fredag 21 april 2017

Studsa upp från sängen

 Känns lite så där att tiden inte riktigt räcker till.....då jag har arbetsvecka så blir det ju mycket jobb,sen däremellan skall jag hinna sova,sen har vi nu som då våra säkerhetsövningar,sen skall man ju hinna äta lite mellan varven ,skulle gärna oftare gå i bastun men nu har jag varit för trött till det....bastar desto mera alltid på min lediga veckan.

Sen tycker jag ju så otroligt mycket om att skriva blogg...det blev min stora passion och hobby och det tar också sin egen tid ...för jag tycker ju om att fota och så vill jag ju fixa och trixa med bilderna jag lägger in på bloggen.
Vill att den skall vara rolig att läsa med roliga och fina bilder.

Sen vill jag ju surffa på nätet innan det är dags och stänga ögonen och säga go natt åt er läsaren....sen skulle jag ibland villa läsa nån bok.
Men men jag har ju som sagt en hel vecka ledigt och då hinner jag göra desto mera som jag inte hinner göra här.

Fick ju en massa härliga grattishälsningar på facebooken som jag nu sakta men säkert går igenom och tackar.Det tar ju sin lilla tid....får ta det lite i etapper.

Gott folk i morron har vi redan lördag som betyder för mig att det är tre arbetsdagar kvar och så får man igen gå över landgången och hem på ledigt.

Nu skall jag ställa in klockan på 5.20 och se om jag får tag å sömnen nån timme innan jag skall studsa upp från sängen till en ny arbetsdag.

Trevligt veckoslut åt er alla !!
Får se om jag studsar upp så här högt då klockan ringer


Hej på er alla läsaren som tittar in på bloggen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar