onsdag 19 april 2017

Hinner med mycket

När många sover så har jag jobbat.Körde två nattpass uppe i Info då jag kom på jobb och det gick hur bra som helst att hålla sig vaken.
Nu blir det byte till dagstur och skall tillbaka till eget område,hyttsidan eller eget och eget...har ju haft turen att prova olika avdelningar på Grace och känner mig hemma var jag än är.
Det är så roligt att få prova och lära sig nytt...får själv en sådan härlig känsla då man får lära sig något nytt och ta  med sig i bagaget....det är aldrig fel att kunna för mycket.Gillar att ha många järn i elden!!

Sommaren skall jag vara uppe i Spa och jobba och ser framemot det också...jobbade där i fjol kombinerat med Info och det var super roligt.Jag har lättare och byta avdelning och sk sommarjobba  då jag inte brukar ha semester på sommaren för jag tar ju hellre min semester på hösten och vintern då jag vill fly landet.

Nu skall jag säga go natt och hoppas i morron då jag vaknar att det är en lika fin soluppgång som i morse.Idag hann jag inte föreviga den på bild men om den är lika fin i morron så skall jag absolut försöka få några bilder.Alltså himlen var så super röd att det var helt otroligt magiskt...det är sådana morgnar jag älskar att vakna till.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar