måndag 3 april 2017

Bonus natt

Lycka är då man får sova hemma i sin egen säng en extra natt.Skulle egentligen ha åkt på jobb ikväll men Grace har sk liggedagar  så jag börjar först jobba i morron kl 8.
Hon kommer först i trafik på onsdag kväll.....så nu är det några dagar genomgång av hela fartyget,storövningar m.m

Egentligen har jag också möjlighet att komma hem i morron natt för jag slutar jobba 19.30.....men sen ´vet jag inte riktigt hur jag skall ta mig till båten på onsdag morgon.I morron får jag skjuts av en arbetskompis.....men visst skulle det vara härligt och få
komma hem i moron till familyn då man en gång har en sådan chans.

Nu skall jag släcka lampan för blir tidig väckning så att jag kommer i tid till jobbet.

Go natt till er alla sov gott dröm fint!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar