lördag 5 augusti 2017

Vi är olika i vår familj










 Jag har försökt att göra så lite som möjlig...vädret har ju inte varit på min sida....en gång baddräkten fram och det verkar inte bli flera gånger den här veckan.Men som sagt jag gillar och mysa här hemma och fixa och ha ordning .Så nu har jag skåpstädat och nu har det minska så jag snart får fylla på med nytt.Älskar ju att fynda på rea,loppisar och också då jag reser så fyndar jag mycket.

Visst är det ju mysigt med mörka kvällar och ljus ...men nog hatar jag då det skall blåsa,regna och vara kyligt.

Om jag gillar att ta det lugnt här hemma så har vi lill killen som älskar fart och fläng och är lika rastlös som sin far.För om många tror att jag är rastlös så skulle ni se Mikko han har sällan ro och ta det lugnt han skall hela tiden ha något program och måste göra något medan jag kan njuta av att vara hemma,basta och tystnaden.Michelle gillar också lugn och ro sitta och spela,leka och tex höra på musik....medan J som sagt blir hastigt rastlös och kräver mera action.Killar är killar!!





Kidzen hade vunnit för ett tag sen på ett lyckohjul biljetter till Superpark här i Åbo ...så jag tyckte det var passligt då vädret var ruggigt att kidzen får fara dit och springa av sig,Har själv aldrig varit där och tittat men blev imponerad.Verkligen lyckat koncept.....istället för att kidzen bara sitter hemma och spelar så kommer jag verkligen föra dit dom ibland för att springa av sig sin rastlöshet.Nu då det blir mörka ruggiga tider så är det ju hur mysigt och roligt som helst för dom att ha möjlighet till sådana roliga inomhus aktiviteter.

Ni som inte varit där med era kidz så kan jag rekomendera att i alla fall prova en gång.



J provade lyckhjulet men denna gång blev det ingen gratis biljett.

Nu skall jag basta och mysa med ljus på vår inglasade balkong och lyssna till regndropparnas smattrande på rutorna.








                                                          Go natt till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar