torsdag 3 augusti 2017

Långt från stranden

 Idag var det äntligen en sådan dag som jag äntligen fick söka fram baddräkten och åka iväg för att bara ligga och lata mig i solen.
Vi åkte till Kaarina och hade med oss piknik.Kidzen hade ingen lust att gå och simma och jag hade heller ingen lust att ligga på stranden med en massa andra...så vi valde vara högre uppe på gräsmattan.




Då jag blickade ner mot stranden så såg jag att där var en hel hög med små barn så jag anade vilken volym där var där nere.Vi hade det lugn och skönt där uppe...räcker mer än väl att ha hört hela sommaren på en massa sorrel ombord på min arbetsplats så lite måste mina öron få vila då jag är ledig.

Idag skulle jag gärna legat på vår egen strand ute i stugan där man verkligen får vara i lugn och ro och inte behöva dela stranden med en massa andra.Men vi överlevde nog denna dag då vi var långt från stranden.




Vi var igång med paketbilen idag och det var ju lyx för det var bara att kasta in solstolarna där bak och gasen i botten mot stranden...skönt att sola i en mysig solstol än att ligga på en filt eller handduk.

Får se vilket väder det är i morron om man kanske måste lämna baddräkten i skåpet  och istället ta fram paraplyet.

Ser ut som jag skulle vara mitt i skogen och sola :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar