tisdag 21 november 2017

Sjunger ännu

 Här kommer lite bilder på varför jag hade bokat in en Las Vegas resa då jag kom till Kalifornien.Nämligen....skulle se Backstreetsboys Vegas Show.Då som jag var i Vegas senast och såg JLo Vegas show så hade dom reklamatt efter henne kommer Backstreetboys....men jag hann aldrig dit då som dom hade sina sk första shower.Sen tänkte jag att shit där missade jag säkert en super,mega fin show....med den påföljden att såg att dom nu på hösten drog igång på nytt sin show.





Yess då var det fart på mig och Momondo gick het....nu skulle det googlas billigt flyg från LA till Vegas då jag ändå skulle vara lite längre i Kalifornien....och jag min lyckost hittade för 70 euro tur/retur flyg och..klick klick...flygbiljetten var fixad.Hittade billigt hotell eftersom det inte var säsong och som sagt priset på konser/showbiljetter i Vegas är varierande beroende på var du vill sitta.Vill man längst fram så får man nog spara ordentligt för dom är skit dyra men sitter man lite längre bak så ligger priset på ungefär samma som i Europa/Skandinavien då man går på konser.

Jag satt lite längre bak men men ändå några rader framåt än vad jag suttit förut (sett JLo 2ggr i Planet Hollywood,Las Vegas) och hade den turen att se jätte bra...mitten på salen ,sikt rakt fram ....alltså super plats.Skall lägga den platsen på inne ifall jag skall dit något tag igen  på konser.



Det som också är så enkelt då man skall på show i Vegas är att allt är inom gång avstånd....en massa hotell har sina egna shower så det går så enkelt att ta sig till konseren/showen.Nu då jag bodde på Excalibur så var det inte alls långt att gå till hotell Planet Hollywood.Så som sagt nöjer man sig att vara vis The Strip så klarar man sig helt utan hyrbil...man kan ta sig med buss om man vill se Old Vegas och sen kan man ha fast ett 24 timmars pass som man kan hoppa på nån buss och sen hoppa av för att senare igen hoppa på följande buss...lite typ hopon/hopoff.



Men skall man se tex Hooverdam eller Grand Canyon så måste man ha bil...förstås ordnas det helikopter utfärder till Grand Canyon som säkert skulle vara superfint men också super dyrt!!

Ni som nu är i Las Vegas eller på väg dit så kan jag absolut rekomendera BSB Vegas Show....gå och se den!!!!Sitter ännu och sjunger och nynnar på deras låtar...lever länge på det här....får se hur långt över hundra jag blir då jag får vara med om en massa härliga saker.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar