måndag 17 december 2018

Som vinter vykort

 Så börjar det vara dags att plocka ihop prylarna för denna vecka för idag skall jag igen traska över landgången till min family.






Är nu äntligen hemma i vårt mysiga julhem och så är det ju så vackert vitt ute då det kommit snö. Fast jag inte är ett dugg vinter människa så måste jag erkänna att det nog ändå är så otroligt fint med snö...för att inte tala om hur mycket ljusare det är.



Då vi lämnade Stockholm i morse så bara måste jag gå ut på deck och knäppa en hel hög med foton ....det var helt magiska vykorts bilder jag fick. Tror nog vi flesta vinterhatare ändå kunde stå och se på dessa vyer hur länge som helst . Helt otroligt magiskt och så fridfull känsla .



Ni kommer få bläddra genom en hel del bilder i detta inlägg av mina fina foton som jag fick till idag dagen till ära då det var min hemfaran dag.







Nu skulle jag kunna sitta här i soffhörnet hela natten och bara mysa av ljusen och tystnaden och vem vet kanske jag gör det om ögonen hålls uppe....detta är nog så skönt då man kommer hem efter en arbets vecka då man vet att man är en hel vecka ledig. Jag har ju att stå i  då jag kommer hem med alla vardags sysslor .....men har som sagt inte pressen att jag behöver jobba.


Har mycket roligt på gång denna vecka och kommer också att skriva om det i olika inlägg på bloggen så bara och titta in.

Jag mina läsaren....julen är bakom hörnet och här är jag lika lugn som alla andra jular ingen stress här inte.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar