måndag 22 december 2014

Fritid på Grace del 3.

Går i samma tecken som dom två följande inläggen om min fritid ...inget avvikande ....blir igen och handla om mat ;) Tror nog inte jag behöver gå ikväll över landgången...tror bestämt jag kan rulla ändå ut.
Klockan tolv skall vi upp till Buffe Aurora och äta lunch...julbord med härliga maträtter.Har färdigt foton som jag nu skall visa er att jag kommer och må som en prinsessa då jag sätter mig ner och börjar ösa in.
Skulle nån av er vara sugen på att hinna smaka julmaten ombord så kan ni ju så här inför jul komma på en picknick resa fast i moron och smaska i er av allt vad det bjuds på....ni kan ju fast äta så mycket  som möjligt så behöver ni sen inte hemma börja stressa med julmat på julaftonen.Ha det bra i väntan på julafton....jag börjar verkligen känna mig så pirrrrig i kroppen oj vad jag längtar till den 24.12!!!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar