tisdag 23 december 2014

Spännande !!

Go morron gott folk...jo för mig är det go morron så här på eftermiddagen.När jag kommer från jobb tar det alltid sin lilla tid innan jag kommer i sängen.Igår ville jag fixa och greja lite innan jag går och lägger mig och sen hör det till att bada bastu då arbetsveckan är slut...så det blev rätt så sen för den här nattugglan och krypa i säng.
Nu skall jag då ta mod och smyga mig ut till Shopping centret Skanssi ..där säkert jag och alla andra är.....skall bli spännande och se om jag vill göra om den här nya traditionen i nästa år också ..eller om jag köper alla julklappar då det är sommar rea eller om jag flyr landet och silar den mjuka sanden mellan tårna.Nå vi tar den här julen först.....wish me luck!!!
Skall bokföra min nya tradition..julklappsköp dan före julafton...och återkommer ikväll hur dagen varit!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar