tisdag 16 december 2014

Provar nytt system !

Ja så var det dags och segla igen en vecka...arbetet kallar.Kommer hem nästa måndag...så jag bestämde i år att  prova göra så som en del gör.....julhandla dan före julafton.Kan vara bra och prova lite olika system och inte alltid behöva göra så som man gjort i många år....brukar nämligen ha julklappar färdigt shoppade redan under hösten...köpa vart efter jag hittar nåt som jag tycker passar i julklapps säcken.Så får se vad jag tycker om detta system.Passar bra och göra så i år  då vi inte skall ha så många julklappar eftersom vår resa är allas julklapp...så tror att jag tisdagen före jul hittar det jag behöver åt kidzen.Maten handlar jag på samma gång och förbereder lite smått på tisdag kväll ...allt i så lugn takt som möjligt ..tror det kommer att passa mig riktigt bra..No Stress!!Det blir som sagt nog jul ändå.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar