onsdag 24 december 2014

Julshoppa dan före julafton....blev succe!!!

Varför har man inte provat på det tidigare...men nån gång skall ju vara den första och denna tradition kommer jag absolut att fortsätta med.
Började med att köpa all julmat....sen for jag hem med matkassarna.Vi bor bara ca 5 minuter från Skanssi så no problem och köra lite av och an.Sen for jag tillbaka och började julshoppa....det var ju bestämt  att vi som sagt inte skulle köpa så mycket julklappar i år då vi har vår resa på kommande...men likväl så kom jag hem med lite för många klappar.Men hör och häpna ....först var massor med leksaker och sällskaps spel på rea och ännu från det så var där 30%...jösses vad jag blev happy!!Min lilla tjej har önskat sig en delfin med ljud och kan blinka på ögonen...men priset har varit runt 50e och jag hade bestämt att jag inte köper den...men suprise idag var den nedsatt till runt 30e och därifrån ännu 30 procent och priset slutade lite på 20e..glad!!!Sen hittade jag en mega super fin radiostyrd bil åt min kille som jag aldrig i livet skulle ha köpt men...nu kom den med i shoppinkorgen...och ni kommer inte tro era ögon.Bilen hade kostat runt 130e...nedsatt pris till ca 70e och därifrån ännu 30 procent.
Kan ju inte ännu tro att det är sant att jag fyndade en 130e bil för ca 48e.
Då jag var på mat uppköp så var där nog många andra än bara jag och köpte mat...men redan efter kl 18 började lugna ner sig otroligt ...det var riktigt skönt att i lugn och ro få gå runt för sig själv och nynna på julsånger och bara njuta av julshoppane.Hade en så otroligt bra shopping dag.....och igen blev det pengar över för att mata min  resespargrigs!!Brukar inte tycka om att prata pengar och priser....men jag bara måste få fram detta för att ni skall se hur mycket man kan spara in om man shoppar en dag före jul...och i morron är allt ännu billigare.Nog står man väl först i kön till Skanssi då dörrarna öppnas och köpa lite mera godis och julpynt för halva priset.Me like!!!!Idag köpte jag en julklapp till mig själv...en vit julstrumpa som hänger så fint i vardagrummet.
Enjoy this moment...waiting for Christmas ..soon it´s over!!En varm kram till er ALLA!!
Redo för att julshoppa !!




Ser lovande ut...verkar bli en billig jul ;)

Lugnt och skönt i Citymarket!!

Rea Rea Rea

....mera rea rea rea!!

Dags för en Starbucks..min favvo: frappuccino vanilj!!

Roliga nyheter..God jul till Teemu med familj!!

De blev några lekksaker i kärran...verkligen fynd!!!

Granen i Skanssi

mera Skanssi!

Så blev det en sväng till Prisma..



Denna julklapp köpte jag åt mig själv ;)

Tummen upp ...hade en super bra dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar