torsdag 11 december 2014

Mina små "papegojor" !

Det har blivit dagen med D!!Efter 10 arbetsdagar på Grace och 10 dagar ifrån min family så skall jag idag med lätta steg traska iland på landgången och när jag väl kommit ut skall jag dra i mig så mycket friskluft som jag missat under denna vecka.
Mina små pratglada "papegojor" kommer att överösa mig med tusen frågor,mycket att berätta och mycket att visa....dom har ju hunnit öppna många luckor på sina lego kalendrar ...så jag antar att det tar en stund innan dom visat alla sina figurer som dom fått.
Många undrar kanske hur jag brukar nolla min arbetsvecka då jag kommer hem....och kan med gott samvete säga...det finns inget bättre än att tända massor med ljus och sen sitta i BASTUN med en kall öl!!Då känner man att ledigheten har börjat!!Sen på småtimmarna smyga ner breve min sambo och få sova i egen säng!!
HOME SWEET HOME!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar