söndag 14 december 2014

Lucia selfie ala Lissu !!



Hoppas ni alla haft ett riktigt trevligt lucia firande.Hade faktiskt ett lucia gäng(vänner) här i Åbo och firade och planerna var att jag skulle med ut med dom .....men sorry tjejer (ni som läser detta)efter en extra lång arbetsvecka och en skön bastukväll....så var det soffan,datan och tv:n som smakade super bra ikväll!!Jag hoppas verkligen jag hinner och ork med er ut och svira före jag blir pensionär.....kanske vi borde ta en shopping resa till NY,Usa....då tror jag att jag är en vecka före och väntar i terminal 2!!Hoppas ni hade en super kväll!Här hade vi också "lill nisse" på besök ikväll...kidzen hade skrivit önskelistor och placerade dom på balkongen....och vips så var dom plötsligt försvunna och vips så var listorna plötsligt i min badrocksficka...och vips hade jag två mega lyckliga kidz som verkligen börjar vänta på julafton.
Lucia hann jag inte vara i år men bifogar fotona från i fjol(december 2013)
då jag fick vara lucia då inte lill tjejen ville vara.Roligt att i den här åldern också få vara ljusdrottning..minns då jag gick i lågstadiet på tredje klass så fick jag vara skolans lucia..roliga minnen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar