fredag 19 december 2014

Ser ut som jag varit snäll!!!

Titta vad som kommit under granen i min hytt...tack till alla "tomte nissar" som bidragit till detta..ingen nämnd ingen glömd!!Dom skall få ligga där tills jag åker hem för att sen flyttas under min andra gran...och ingen tjuvstart..dom skall öppnas först på julafton!!!
Sen var jag här om kvällen och köpte två rödvins flaskor (Italienskt)med en super vacker etikett (och riktigt gott,hade samma vin i fjol) som skall pryda mitt julbord på julafton och avnjutas med en go julmiddag.
Ja hör ni endast 5 nätter kvar till den efterlängtade julafton...kom ihåg att vara snälla för dom där små nissarna rusar nog runt ännu och har koll på läget.
Oj jag börjar verkligen längta till julafton och den härliga,varma,mysiga stämning med familyn!!!Kom ihåg ...var snälla med varandra!!!

Tack mina små nissar!!

Kolla etiketten...julstämning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar