söndag 21 december 2014

Nu öser jag på....

...ska det va så ska det vara ordentligt...det följer dom i alla fall i USA....där sparas det inte på julbelysning.Jag gillar  då det är super mega mycket lampor...men tycker det skall vara med stil,gillar själv mest klar belysning..men blåa lampor i en vit gran ger också fin färg effekt.Skall i detta inlägg bifoga googlade bilder med pyntade hus från Usa.Har  firat en jul i Amerika och också semestrat där i december och dom börjar ju rigga upp dekorationer i go tid.Var och såg en jätte fin båt parad då jag firade julen där.Folk hade pyntat sina båtar med massor av ljusslingor och körde sen runt i  små kanaler och bästa dekorationen vann första pris.Sen finns de ju affärer där dom säljer massor med julsaker året runt.Vill absolut fira flera jular där i framtiden och då lovar jag att jag skall ösa på med julbelysning ala Lissu style!
Tycker nån att det ser bra ut så hinner ni nog och köpa lite ljus slingor före julen och rigga upp era hus ordentligt....ni kan ju så där försiktigt nattetid föra stöpseln till grannens uttag så blir inte er  elräkningen så stor efter julen.
Hittade på google bilder där dom pyntat bilar också....kanske man far hem pyntar bilen då man blir ledig.
Här skulle jag gärna äta min julmiddag!




Sånhär båtparad var jag och kollade på då jag firade jul i Usa


Den här stilen gillar jag.

Detta gillar jag också...massor med små lampor...sååå amerika :)






Sån härna mega pyntade granar ser man massor i Usa


Härliga julkulor

Här blir det för mycket färger tycker jag.


Mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar