måndag 1 december 2014

Vita stjärnor.

Många berättar,visar bilder,planerar och köpa...happy lights.Men jag måste vara ärlig och säga att dom har inte fallit mig i smaken...så jag kommer knappast bli ägare av sådan ljus slinga.Men vad jag desto mera är förtjust i det är vita papperstjärnor i olika storlekar.Har en stor stjärna ute på balkongen och lysa,en modell mindre i vardagsrumsfönstret,i sovrummet två bordslampor som jag till julen tar bort lampskärmen och byter till papperstjärnor..det blir så mysigt....och mitt nyaste för denna jul är en jätte fin batterislinga med små vita papperstjärnor..me like!!Jag har min vita gran pyntad med silver (foto kommer i ett senare inlägg) och tycker det är snyggt och vit/silver passar till julen...provade på lite rött i vardagsrummet....men kommer nog att hålla mig till det vita med inslag av silver .Tror att  nästa år byts några av stjärnorna ut till papperstjärnor i silver,tror det kan bli snyggt.
Var och köpte silver tyg så skall innan stora jul sy kuddöverdrag till dynorna jag har som prydnad i sofforna...kan bli ganska wau...eller så kan det bli flopp.Vi får se..skall lägga in foto bara jag får dom färdiga.Men tills dess njuter jag av ljuset från mina vita stjärnor!!
Stjärnan på balkongen!!
Sådana lampor har jag i sovrummet..mys!!


Vardagrums stjärnan.

Ser ganska häftigt ut då man ser ute och inne stjärnan...lite som det skulle spegla

Älskar dessa små stjärn "happy lights"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar