måndag 19 januari 2015

Arbetsveckan börjar närma sig...the end !!

Det är inte många arbetstimmar kvar denna vecka.När klockan ringer och arbetsdagen börjar så har ja hela 10 timmar att jobba och sen...LEDIGT!!
Sen är det dags och gå över landgången och hem till familyn.
Denna arbetsvecka har gått jätte snabbt...har varit fullt program....jobb,show,musik,familyn var på picknick kryssning,lite shoppas i taxfree butiken,träffat en del bekanta ombord..roligt.Jag hann se hela fyra shower med Divet..jobbade på eftermiddagen annars skulle jag också sett hans eftermiddags show.
Min lediga vecka kommer att börja med den obligatoriska härliga bastukvällen då jag tvättar bort damm,skit,svett,make up....och ut från bastun kommer en  ren ny kläckt ros (jo använder faktiskt rosendoftande dushcreme)!!
Vira badrocken omkring sig...skölja ner dammet som finns i strupen med en kall cider och mysa i soffhörnet i skenet av stearinljus...can´t be better!
Sen är det dags på allvar att börja gå igenom anteckningar jag gjort till vår jenkkiresa...konstigt nog så kommer datumet för take off snabbare än man anar.
Först väntar man och vänta och längtar....och plötsligt får man en liten panik känsla att hur fasen skall jag hinna med allt vi skall ju snart iväg + att jag kommer att komma hem sent på kvällen dagen före vi far på resa ..så där är inte många timmar tid för packande och sömn.Men det fixar jag nog!!Som jag skrivit förut....jag älskar och vara familjens reseledare...fixa med resor,sköta om alla papper hit och dit,ta kontakt hit och dit....och innan vi landar i L.A så blir det nog rusande hit och dit för vi har två flygbyten....men familyn har som sagt en bra reseledare så ingen panik.
Sista avfärden från Stockholm för denna vecka(tog fotot från deck 12 :)


Snart hem och kasta skopa !



Snart ..mycket snart   <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar