tisdag 6 januari 2015

Nu börjar jag verkligen bli orolig....

Amorella i Mariehamn

Vy från deck 11 ...restaurang Franks.

Dålig bildkvalite´..taget genom fönstret.

Se hur nära land vi kör och se dom två vita svanarna!

Förrätt Toast Scagen...slurp!!

M åt pepparbiff

Jag åt Lövbiff och kidzen hamburgare.

Jag stog över efterrätten ..men kidzen åt mjukglass.Kolla den häftiga porslinsmuggen..me like!!
M åt mjuklass med hjortronsylt.
....kommer ju att rulla så småningom med den här farten.Hade min happy family med på picknick kryssning.Dom startade på morgonen med Viking Amorella och sen  bytte  dom båt i Mariehamn och steg ombord på Viking Grace.Hade några timmar ledig tid på dagen så vi for till  vår favvo restaurang ombord på Viking Grace...vilken ..jo Franks såklart!!!JOO ni läste rätt ...vi var igen och gottade oss med go mat.Ni undrar säkert att nog är det otroligt hur hon där Lissu äter gott hela tiden....men som sagt jag har nog levt i en sådan fas i mitt liv som jag ungefär ätit makaroner och ketchup flera dagar ..kanske till och med flera veckor.
Nu då jag har möjlighet så njuter jag till 100% av allt gott livet bjuder på...nu fasen är det gasen i botten!!!
Jobbar hårt för att njuta av allt gott livet bjuder på ....det kommer inte gratis.....men härligt då man får lön för mödan!!!Jag vet jag är värd allt detta..mycket jobb,svett och tårar..inget kommer gratis....men vill man så kan man !!!Namimamsinammnamm!!

1 kommentar: