måndag 5 januari 2015

Titta vad jag fått njuta av i en hel vecka...

...två olika hamnar...en i kvälls skrud och en i morgonskrud.Alltså det är nog så otroligt fint på morgonen och gå ut och se på vyerna i Stockholm.Den djupblåa himlen och alla lampor som speglar sig i havet.Brukar försöka hinna ut på deck och ta några foton till min samling ..men nu borde jag haft min systemkamera med för att få fina foton.Dom här är tagna med min telefon, så dom är inte så skarpa ,skall se nästa gång jag kommer på jobb om jag kommer ihåg och ta min kamera med och försöka få lite fina Stockholms vyer.
Fotona från Åbo hamn är fotade på självaste nyårs afton...rusade snabbt upp på 12:e deck och knäppte lite bilder.Härliga färger och vyer.

Stockholm

Stockholm

Gröna Lund i Stockholm

Stockholm

Stockholm

Turku by night

Turku by night

Port of Turku

Port of Turku

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar