torsdag 15 januari 2015

Kunde aldrig tro att dom var så här bra..

....Acapella gruppen FORK från Finland.Alltså helt super mega fin show ombord på Viking Grace.Bifogar foton från deras show i kväll och titta hur  fina färg effekter i bakgrunden...och inte nog med det...dom uppträder i kväll igen...vem tror ni är där ..jo JAG.Kunde verkligen inte föreställa mig att dom var så här duktiga...kan varmt rekomendera att  ni skall gå och se dom live nångång!Tänk jag som älskar allt som har att  göra med musik kan ju inte ha en bättre arbetsplats....tänk att gratis få se en hel massa duktiga artister som alla har sin egen stil och sin egen show  att bjuda på...kan inte annat än njuta.Till veckoslutet kommer Miss Diver igen och har sin show.Blir en super vecka för en musik älskare som jag!!Min stora dröm (och säkert många andras också) var ju som liten,ung att få bli artist..men den drömmen uppfyldes aldrig...men min andra stora dröm uppfylldes ..jag blev frisör (jobbar inte som frisör nu för tillfället).
Vi tycker mycket om att sjunga och spela hemma och lite nu och då har vi våra egna karaoke kvällar.....skall nog ännu i något skede våga mig upp på nån karaoke scen och sjunga....älskar och sjunga och dansa.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar