måndag 12 januari 2015

FOR8VER Teemu.

Det är med spänning jag kommer att stiga upp i natt och se om jag kommer att kunna se Teemu tribute night på Viaplay (på datan).Vi får inte upp gratiskanalerna på tv:n.
Helst skulle jag ha velat vara i Honda center och sett hela cermonin live....skulle vi inte haft vår jenkki resa nästa månad så skulle jag ha kunnat tänka mig åka dit för en vecka och sett just denna Teemu spektakel kväll.Men man kan inte få allt!!
Månne jag borde söka fram ett paket nessu näsdukar....tror det är med blandade känslor jag ser på denna hyllning ...om jag som sagt får nån bild i datan....om inte annat så blir det och se reprisen i morron.Håll tummarna att jag ser det live!!
Nu skall jag vila ögonen  några timmar innan klockan ringer och väcker mig runt 02.50!!Bilderna är mina egna som jag fotat då vi varit i Californien och jag fått träffa Teemu Selänne!!





Denna speltröja köpte jag från USA.

Här skall det hejas på våra finska spelare.

Honda center!




Teemus restaurang....

... och där träffade vi Mr himself då vi var där och åt.


Tack Honda center och Teemu Selänne (taget 2013)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar