tisdag 20 januari 2015

Bastumys!

Igår då jag äntligen var hemma så knäpptes bastun på.Alltså det finns inget bättre än efter arbetsveckan få i lugn och ro sitta och kasta bad och slurpa i sig en kall cider eller en bastu öl...för att sen krypa ner i sängen och dofta gott som en ros (gillar jätte mycket Oriflames duschcreme Rose ).
Idag skall det vara lakansbyte och bastu blir det absolut i kväll igen...oj va skönt och få krypa ner i nytvättade lakan efter bastun.
Många undrar säker hur mycket jag bastar....nog blir det nästan varje dag...älskar den sköna värmen och sen att få sitta en stund på balkongen och svalka sig för att igen en stund gå in och kasta bad.Bastun är ett av mina favoritrum i vårt hem!
Glöder under stenarna..men helst skulle jag villa ha vedbastu.

Smakade på en ny cider...god smak.

Mina bastukompisar.

Mina bastukompisar..Bukowski nallar med badrock och tofflor

Min favvo dusch crem

Mysbelysning.

Älskar skenet av ljus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar