torsdag 8 januari 2015

Gris,Gris,Gris...nej utan Grease!!

Absolut en av mina favvo filmer i ungdomen...och ännu i denna dag också.Idag såg jag på den filmen och njöt till dom härliga sångerna och superbra skådisar...Olivia Newton-John och John Travolta och alla dom andra som hörde till Pink Ladie´s och T-birds.Oj vilka härliga minnen ....minns då min kompis A och jag i ungdomen hade filmen hyrd och säkert satt och såg den tio gånger ...för att sen ännu fara och hyra den på nytt och säkert se den lika många gånger till + alla andra gånger jag sett den....vet faktiskt inte hur många gånger jag sett den filmen ..men MASSOR och blir aldrig trött på den.
Hittade härliga bilder på google av alla skådisar från då och nu ...ta er en titt och bli nostalgiska.,för säkert finns det nån läsare som suttit och kolla på denna film mera än 1 gång.


" Danny Suko"


"Sandy"


" Rizzo"

"Doody"

"Sonny La Tierri"

"Jan"

"Frenchi"

R.I.P "Kenickie"

R.I.P"Kenickie"

" Marty Maraschino"

Pink Ladie`s

"Marty"


"Putzie"




"Danny"








T Birds

"Sandy"

1 kommentar:

  1. Å,den är också en av mina favoriter... jag skulle sååå ha velat ha en sån där Pink Ladies-jacka när det begav sig <3

    SvaraRadera