fredag 16 januari 2015

Förlåt alla mina läsare...

....men tyvärr får ni stå ut med ett FORK inlägg till i min blogg.Jag kunde ju inte hålla mig därifrån...kände hur jag hade spring i fötterna.

Jag bara måste få se dom en gång till live.....och det var värt att vaka lite längre.Absolut en grupp i min smak....Grattis till er Fork...ni ryms med i min samling med artister som jag verkligen gillar MYCKET.

Oj vad jag kommer att somna gott efter en sådant härligt uppträdande med en massa goa låtar...kanske jag rentav kommer och sjunga i sömnen.Värre kanske det är om någon timme då klockan börjar ringa och jag skall öppna ögonen....då kanske jag inte gärna sjunger mera...då vill jag säkert dra täcket över huvudet.

Nä det blir nog bra...bara jag kommer igång så löper nog arbetsdagen riktigt bra!.Hoppas ni sover gott alla som nu ligger och sover..själv ska jag släcka lampan och bli vaggad till sömns...det gungar på Ålandshav!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar