lördag 10 januari 2015

Julpynt,silver och rea !!!

Nu har jag varit och köpt lite nytt julpynt färdigt för julen 2015....dom hade kvar lite prylar ännu på hyllorna .Då slog jag till och igen en gång sparade otroligt med jyyyron då allt var nedsatt till 70%.... det är otroligt hur priset sjunker på allt julpynt så här efter julen.Jag köper allt mitt julpynt efter julen om det är något nytt jag vill ha till min pyntsamling.Tänk att alla dom här prylarna som ni ser på bilderna blev att kosta tillsammans mindre än vad EN stor metall stjärna kostade före julen....rekomenderar varm julprydnads shopping i januari!Metall stjärnan skulle aldrig  fått flytta till oss före julen..för dyr,men när jag såg rea lappen så tog jag emot den med öppna armar.
I morron skall vi på en liten utfärd med familyn....vi skall besöka ett nytt shoppingcenter....vart tror ni vi skall fara??
I nästa inlägg skall jag berätta om var vi varit... continued!!

Silverbollar

Små mysiga silver värmeljus koppar

Min super fina stora silver/metall stjärna..love it!!!


Kommer inte riktigt fram den rätta färgeffekten på denna bild..men stjärnan är superfin!

Mitt nya fynd...adventsljusstake...just min stil :)

Ett super fint LED trä som kommer fram från lådan i slutet av oktober ;)

Sydde silver dynor...men var tyvärr inte nöjd med tyget!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar