onsdag 11 februari 2015

Bara DU kan bestämma !!!

Brukar så här inför mina resor sk lite förvarna vad som komma skall så att dom som verkligen tycker att min  Los Angeles ,California,USA hysteri går till överdrift lugnt kan låta bli att klicka på mina inlägg och lugnt vänta tills jag är tillbaka i Finland och inläggen mera blir fokuserade runt Åbo.
Som sagt i lördag är det take off och tre veckor framåt kommer det att vara sol och varmt här på bloggen.Det kommer att handla om min resa i Californien och kommer att bli massor med foton,uppdateringar... ja som sagt Usa för hela slanten.
Vet att jag har många som kommer att  följa med bloggen och se hur livet lever over there för mig och min familj, men vet också att många inte är ett dugg intresserade vad vi har för oss där borta.....men tur att det är upp till var och en om man vill läsa eller ej....för jag kommer verkligen att skriva MYCKET USA!!!
Nu börjar det vara mycket nära....hela tre arbetsdagar kvar och sen börjar en härlig ledighet....har jobbat,jobbat in extra dagar,svettats,varit tårögd många gånger då kroppen varit trött,jobbat  och gasat på ....men fan den som ger sig.....här har jag ÄNTLIGEN min belöning...5  veckor vintersemester,inte illa det inte!!Har senast haft så lång semester då jag i ungdomen jobbade på sjön, så nu skall jag verkligen njuta och tre av dom veckorna får jag njuta av sol och värme...snart slipper jag äntligen "hem"...Los Angeles here we come!!!
Det är så svårt att i ord få fram känslan då du väntar på dagen för take off....men ni som älskar att resa vet säkert den där härliga pirriga känslan då du väntar,väntar och åter väntar på dagen då du stiger ombord på planet som tar dig just dit DU vill...går inte och beskriva....det är så förbannat härligt!!






En sådan vill jag ha ;)


Resespargrisen blev mätt till slut..men säkert jätte hungrig efter resan..bara att börja mata igen ;)

Börjar vara fjärilar i magen....både amerikanska...

...och finska ;)

...om ni råkar ha ledig dag...själv måste jag vakna allt för tidigt till väckarklockans störande ljud !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar