tisdag 17 februari 2015

Go morron och frukost!!

Ja mina vänner ni börjar ha tisdagen förbi medan vi har den framför..Go morron till er alla här e klockan runt 8.00 och vi har varit vakna sen klockan 5.00.Verkar inte få tag på rytmen ..jetlagen ligger på ännu.Men man får mycket uträttat då man vaknar fem ....men lovar när klockan är runt nio/tio tiden så är vi helt färdiga för sängen.
Nu skall ja slurpa i mig lite frukost med färska färdigt skivade frukter (verkligen behändigt) och till det super goa amerikanska jordgubbar..lite toast med stekt ägg på och förståss Starbucks Frappucino vanilj (min favvo).
Sen skall jag ta mig en promenad längs med beachen och njuta av vågornas brus.
Skall fota  lite hus och visa er hur dom bor som verkligen inte har brist på pengar här i USA.Ni som följt min blogg länge och mina Californien resor har säker sett dessa hus förut men har ju fått en massa nya läsaren så för er vill jag visa hur lyxlivet kan se ut här......men som sagt du behöver bara vända ryggen så ser du dom dom inte har något...möjligtvis äger dom en filt som dom kan ha då dom ligger på den hårda trottoaren.Sorgligt men sant!!
Skickar igen åt den som vill ha sol och värme i massor//Kram till er alla.

Färdig blandad cacao och mjölk i kanistrar..de e amerika de ;)



Min favorit från Starbucks!!!


Färska melonbitar oj va gott.

På grannens gård finns citron träd :)

Röda,stora och super goa jordgubbar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar