måndag 16 februari 2015

En dag på beachen!

Utsikten från köksfönstret...nere skymtar Stilla havet.
Älskar denna syn..klarblå himmel och palmer!
Kan inte finna ord.....se och njut!!
Vi bor riktigt nära Strand Beach i Dana Point och det är ju självklart man vill ner till beachen så fort som möjligt då man slår upp ögonen och förstår att man möts av en solig blå himmel istället för mörker,grått och snö.Tror dom som lever så hela tiden inte säkert uppskattar det lika mycket som oss som får fly vintern och det kalla klimatet och får komma till värmen där man får klä på sig  sommarkläder.Igår var en varm dag  här om man tänker på att det är februari och inte riktigt sommarsäsong.
Vi spendera hela förmiddagen på beachen och kidzen var så glada och fulla av energi ...härligt att se hur dom stojade och hade kul i vågorna.Det ända som dom inte tyckte var bra det var att vattnet var mega salt jämfört med våra vatten uppe i Skandinavien.
Själv var jag inte och simmade men var nog och svalkade fötterna.Sen har vi ju där vi bor en pool som vi kan använda varje dag ända till kl22....så man kan ju ta sig ett morron dopp eller fast ett kvälls dopp riktigt hur man vill.Senare for vi på en shoppingrunda och hittade äntligen Emet t-skjortor (från Lego the movie filmen ) åt J.Äntligen kan vi kassera den han använt hemma dag ut och dag in och som håller på att falla ihop av alla hål.Nu tusan skall det hamstras lego kläder så han har en tid framåt för dom är jätte billiga här alla Lego kläder.Ni skall alla ha det bra och som sagt soliga , varma kramar till alla som saknar solen och värmen just nu.Själv tankar jag sol så mycket jag hinner så jag delar gärna med mig!!


Hej hej till er alla vinkar min kille.Stenarna på stranden råkade bli på passlig plats;)En varm kram till Marianne.P från "Mirimiri"
Tånaglana lackade...hör ju semestern till ;)
Massor med sol ger jag er alla...fånga strålarna!!!!
Här lyser jag i kapp med solen!
<3
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar