tisdag 7 juli 2015

Borde haft gummistövlar.....

....på idag då jag kom hem från jobbet!!Men istället kom man trippande med sina fina MK ballerinan över landgången och ut i regn och rusk!!!
Känns ju super härligt att få komma hem på ledigt och vara tillsammans igen med familyn......men nog kunde väl vädret varit lite bättre!!
En fördel som sagt då det är regndagar....allt hålls längre grönt i naturen,man kan med gott samvete ha lata soff dagar med datan eller en bok i handen,man kan fast mysa och ha en sk pyjamas dag....men men....Hatar detta regnande oberoende!!!
Blir mer och mera övertygande att jag vill absolut ha längre och varmare somrar....jag blir mer och mer övertygad att jag i framtiden absolut kommer att spendera mera tid utomlands i solen och värmen....saknar inte ett dugg dessa regnsomrar.
Snart har vi den regniga hösten framför....så nu fan har vi fått vatten detta år.
I alla fall med detta väder får jag användning av mitt USA paraply.
Detta mötte mig då jag kom iland...grå  asfalt,grå himmel och vattenpölar!!!

Detta piggadde upp efter en hektisk arbetsvecka och regnväder ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar