onsdag 8 juli 2015

Ca 10 minuter Ruisrock!!

Jag hann på min arbetsvecka också "delta" i Ruisrock fast den sen dock var för ca tio minuter då vi körde förbi med Grace.
Jösses där var folk.....både på land och i vattnet och musiken dunkade på för fullt.
Jag har aldrig varit riktigt intresserad av någo sk "festarin"....gillar mera att gå på konserer.Nu har det inte varit någon speciell artist här i Finland som jag velat se....så  det har varit lite lugnt på musikfronten.Nöjer  mig med Spotify och youtube tills det dyker upp nån artist som jag vill se.
På hösten brukar det vara bra finska artister ombord på Grace ...då brukar jag fara och se om jag råkar vara på jobb den veckan. Fotona i detta inlägg är fotade från fredagens och lördagens festivalkväll!!
Vi närmar oss Ruisrock!!
 
Så här ser Ruisrock ut från Viking Grace......
 
 
 
 
 
 

 

 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
....och så här ser det det ut från festival området i Ruissalo då Grace åker förbi .På bilden hälsar några till sina arbetskompisar som är på Ruisrock..ROCK ON !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar