torsdag 2 juli 2015

Skvaller och glass...

....kan inte bli bättre än så!!Ja hör ni ....ni som kan  och älskar värme...njut till 100%!!!
Själv tog jag min skvallertidning,te och glass och for ut på soldeck då jag blev ledig en stund på dagen.....I  LOVE THIS WEATHER...synd bara att det är absolut för kort tid varmt här i vårat land.
Nu skulle jag nog gärna varit ledig och lapat sol på en solstol med en bra bok i handen...men men här är det bara och jobb för att få ihop sparat "mat" till resespargrisen....har själv valt att jag vill resa mycket och då måste jag nog fanken jobba för det också!!
Jag vet ju att jag får garanterat varmt och sol i december så jag skall inte klaga fast jag nu måste jobba.
Men nog ser man ju hur folk mår bra dessa super sommardagar....det sorlas på soldecket,Baren på deck nr 12 har bra med kunder.....fokk sitter och njuter av sina kalla svalkande drycker,barnen lapar  i sig glass....just som det skall vara då vädret är på topp!!
En riktigt stor Helle Hali till er alla ...njut njut njut av värmen och kom ihåg att dricka mycket då det är varm (alla har väl sina favorit drycker så här till sommaren)
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar